LEAN MANAGEMENT & THINKING

leanManagementImage


Naszą propozycję kierujemy do firm zainteresowanych doskonaleniem procesów oraz budowaniem kultury samodoskonalącej się organizacji w wymienionych branżach

ils-lean-partner


Usługi i branże operacyjne

  • bankowość
  • ubezpieczenia
  • BPO (Business Process Outsourcing) SSC (Shared Servives Center)
  • CUW (Centrum Usług Wspólnych)
  • IT
  • sprzedaż i obsługa Klienta

Produkcja

  • produkcja ciągła i masowa
  • produkcja kastomizowana, jednostkowa i niskoseryjna

Logistyka

  • logistyka wewnętrzna (zaopatrzenie procesów)
  • transport i spedycja



Projekt LEAN


Celami które realizujemy które realizujemy podczas współpracy z partnerskimi Organizacjami są:

  • Wzrost zysku/marży
  • Integracja ludzi i procesów
  • Wzrost efektywności i produktywności
  • Zmiana poziomów wskaźników operacyjnych KPI
  • Wyłonienie liderów wśród pracowników Organizacji
  • Utrzymanie nowych standardów pracy po wdrożeniu zmian
  • Wdrożenie zarządzania procesowego wg LEAN Management (Kultura Lean)
  • Wzrost zaangażowania Organizacji w proces zespołowej optymalizacji procesów
  • Przekazanie wiedzy i doświadczenia Pracownikom, którzy będą kontynuować usprawnienia zgodnie z metodyką LEAN Management

Zakres

  • Cały proces, od marketingu i sprzedaży przez operacje po obsługę posprzedażową
  • Wybrane przez Klienta fragmenty procesu/ wybrany dział

Etapy

  • Określenie celu/ów projektu z kadrą kierowniczą
  • Analiza obecnej sytuacji, która ma odpowiedzieć na pytanie czy i w jakim stopniu można zrealizować cele projektu
  • Komitet sterujący, podczas którego przedstawiany jest wynik analizy i podejmowane decyzje o scenariuszu dalszych działań
  • Wdrożenia
  • Kontrola wyników
  • Standaryzacja zmian
  • Utrzymanie zmian
  • Cykliczne doradztwo po wdrożeniu (usługa powdrożeniowa

Rozliczenie

  • Ryczałt
  • Success Fee
  • Ryczałt/Success Fee

Zobacz wdrożenia

Prowadzimy projekty we wszystkich branżach. Posiadamy szerokie doświadczenie, przez co praca z nami staje się ciekawą i wartościową inwestycją, generującą wartość dodaną Twojej organizacji.



LEAN-visual-management-in-real-time-w-czasie-rzeczywistym-150x120

















Warsztat LEAN


Tę formę dedukujemy tym wszystkich, którzy chcą w sposób szczegółowy poznać zagadnienia związane z zastosowaniem:

  • LEAN w branży produkcyjnej – LEAN Manufacturing.
  • LEAN w branży usługowej – LEAN Office / Services.
  • LEAN w całej organizacji bez względu na branżę.

Warsztaty poświęcone są wdrożeniom innowacyjnych rozwiązań lub rozwiązywaniu problemów.
Najczęściej realizowane, podczas warsztatów cele:

  • Integracja ludzi i procesów;
  • Wzrost efektywności i produktywności procesów;
  • Zmiana poziomów wskaźników operacyjnych KPI;
  • Wyłonienie liderów zmian wśród pracowników Organizacji;
  • Utrzymanie nowych standardów pracy po wdrożeniu zmian;
  • Wzrost zaangażowania Organizacji w proces zespołowej optymalizacji procesów;

Zakres

  • Wybrane przez Klienta fragmenty procesu/ wybrane działy.

Etapy

  • Określenie celu/ów projektu z kadrą kierowniczą;
  • Analiza obecnej sytuacji, która ma odpowiedzieć na pytanie czy i w jakim stopniu można zrealizować cele projektu;
  • Wdrożenia;
  • Kontrola wyników;
  • Standaryzacja zmian;
  • Utrzymanie zmian;
  • Cykliczne doradztwo po wdrożeniu (usługa powdrożeniowa);

Rozliczenie

  • Ryczałt
  • Success Fee
  • Ryczałt/Success Fee


Poprzez realizację warsztatów, przedstawiamy zastosowania LEAN MANAGEMENT w praktyce.



LEAN-visual-management-in-real-time-w-czasie-rzeczywistym-3
















Szkolenia LEAN


Czas spędzony na szkoleniu pozwala zdobyć wiedzę i zapoznać się z przykładami realizacji projektów w branżach:

  • Produkcyjnej – Szkolenia Lean Manufacturing
  • Usługowej – Szkolenia Lean Office / Lean Services

Podczas szkoleń, kursantom przybliżamy charakter narzędzi i kultury LEAN Management poprzez realizację poniższych zagadnień:

  • Zrozumienie metodyki LEAN;
  • Zdolność do identyfikacji i eliminowania marnotrawstw procesowych;
  • Zrozumienie metod obserwacji i analizy procesu;
  • Wdrożenie zmian podczas symulacji procesu;
  • Wyłonienie liderów zmian wśród pracowników Organizacji;
  • Wzrost zaangażowania Organizacji w proces zespołowej optymalizacji procesów;

Zakres

  • Wybrane przez Klienta fragmenty procesu/ wybrany dział

Etapy

  • Określenie celu/ów projektu z Kadrą Kierowniczą;
  • Analiza obecnej sytuacji, która ma odpowiedzieć na pytanie czy i w jakim stopniu można zrealizować cele projektu;
  • Szkolenie;
  • Cykliczne doradztwo po wdrożeniu (usługa powdrożeniowa);

Rozliczenie

  • Ryczałt

Zobacz katalog szkoleń

Szkolenia LEAN realizujemy w celu przedstawienia zastosowania LEAN MANAGEMENT w teorii i praktyce.



VSM-usługi














Audyt


W ramach audytu tworzony jest raport, który swym zakresem obejmuje m.in.

  • Określenie potencjał wzrostów poszczególnych obszarów działalności.
  • Określenie aktualnego poziomu efektywności i wydajności.
  • Określenie problemów ograniczających efektywności i wydajność.
  • Możliwość zwiększenia poziomu efektywności pracy w procesach operacyjnych.
  • Potencjał zmiany poziomów wskaźników operacyjnych KPI.
  • Jakie są główne problemy i gdzie są zlokalizowane.
  • Które procesy są nadmiarowe lub nieoptymalne.
  • Jaka jest ocena działania poszczególnych obszarów firmy.

Zakres

Zakres audytu jest każdorazowo ustalany w kontekście poszczególnych celów, przykładowo może obejmować następujące obaszary:

  • Mapa Strumieni Wartości (VSM) „Current State” wraz z podstawowymi wskaźnikami i określeniem źródeł
  • marnotrawstwa (Muda, Mura, Muri) jako podstawa do projektowania Mapy „Future State”.
  • Poziom standaryzacji procesów wspierających główny proces biznesowy.
  • Lead Time (LT) procesów, czasy operacji, cykli i czynności (CT).
  • Badanie logistyki wewnętrznej – mapa przepływu materiałów i narzędzi oraz informacji.
  • Audyt funkcjonowania i realizacji polityki jakości.
  • Audyt procesu zakupowego, kontroli dostawców i serwisów zewnętrznych.
  • Audyt systemu motywacyjnego pracowników.

Etapy

  • Określenie celu/ów auduty z Kadrą Kierowniczą;
  • Przeprowadzenie audytu;
  • Prezentacja i przekazanie raportu;

Rozliczenie

  • Ryczałt


Audyt pozwala określić możliwe potencjały wzrostu oraz aktualne problemy.



audit

















Systemy IT


W trakcie działalności wytworzyliśmy m.in. ponad 20 dużych systemów IT, włączając w to systemy klas:

  • Corporate Performance Management System.
  • Hospital Information System.
  • Warehouse Management System.
  • Document Management System.
  • Computerised Maintenance Management System.
  • E-commerce.
  • WEB2PRINT.
  • Benchmarking System.

Zakres

W przypadku systemu dedykowanego, zakres działań obejmuje:

  • Audyt przedsiębiorstwa we fragmentach objętych planowanym systemem.
  • Zaprojektowanie systemu według uzgodnień.
  • Stopniowe wdrażanie systemu.
  • Odbiór i utrzymanie.
  • Dalsze modyfikacje na żądanie.

Rozliczenie

  • Ryczałt


Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu i implementacji dedykowanych systemów o dowolnej skali skomplikowania i dowolnej branży.



system-1

system-2




Konsulting IT


Oferujemy wsparcie w obszarze informatyki, bazując na wieloletnim doświadczeniu obejmującym wiele aspektów i procesów związanych z technologią i obiegiem informacji w przedsiębiorstwach.

Zakres

Nasze usługi obejmują między innymi:

  • Lean IT
  • Zarządzanie obiegiem informacji
  • Zbieranie wymagań
  • Strategia usług
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zmianą
  • Projektowanie usług
  • Eksploatacja usług
  • Zarządzanie jakością IT
  • Zarządzanie ryzykiem IT
  • Zarządzanie usługami IT
  • Strategia IT
  • Zarządzanie projektami


Unikalne połączenie wiedzy IT z narzędziami Lean Management pozwala na osiąganie bardzo dobrych efektów.



konsulting-it




SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI