9 August 2016 admin

Lean Management w praktyce (Produkcja+Administracja)

Najbliższe terminy dwudniowych szkoleń

27-28 Marca 2018

Fabryka Plastic Omnium
Gliwice

Kwiecień 2018

Katowice
Więcej informacji niebawem

 

Administratorem powyższych danych osobowych jest Lean Partner sp. z o.o. sp.k., z siedzibą w Katowicach przy ulicy Ligocka 103 budynek 8. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zainteresowanemu szczegółowych informacji o usłudze. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania poprzez kontakt: [email protected]

Opinie uczestników

Dariusz Pękosz
Wiceprezes Kolei Śląskich ds. operacyjnych
www.kolejeslaskie.com

Michał Kozieł
Continous improvement Leader
www.alstom.com/poland

Piotrem Kwinta
Dyrektor Strategiczny
www.semahead.pl

Adam Legutko
Dyrektor ds technicznych i inwestycji
www.legutko.com.pl

Informacje na temat szkolenia


michal-tarasiewicz-sales-manager

Michał Tarasiewicz
Tel.: +48 781 762 201
[email protected]
Sales Manager




lean-partner-podstawy-lean

Zarządzaj firmą i wdrażaj LEAN MANAGEMENT w praktyce! Rozwiązuj problemy organizacyjne, integruj ludzi i procesy, dowiedz się jak odbywa się wdrażanie Kultury Ciągłego Doskonalenie w innowacyjnych Organizacjach.

Podczas warsztatu wcielisz się w rolę uczestnika projektów usprawniających i twórcę systemu sugestii Kaizen. Przez 90% czasu będziesz aktywnie poznawać skuteczne sposoby projektowania i optymalizowania procesów. Będziesz mieć wpływ na zarządzanie firmą i jej wyniki!

leanpartnerlogosmall

Wyróżniki naszych szkoleń

  • Ekspercka kadra szkoleniowa.
  • Praktyczne podejście i wysoki poziom.
  • Nastawienie na najwyższą możliwą jakość.
  • Szkolenie dostępne po angielsku i polsku.

Sprawdź jak w praktyce radzić sobie z problemami typu:

  • Ciągłe opóźnienia w realizacji zamówień klienta.
  • Nieustanna „walka” działu sprzedaży z działem produkcji.
  • Występowanie wszystkich rodzajów marnotrawstw w procesach.
  • Brak zaangażowania pracowników w to co dzieje się w firmie.
  • Brak właściwego poznania i opisania procesu produkcyjnego „end to end”.
  • Nadmierne koszty operacyjne, zapasy w magazynach, kolejki zadań.
  • Nadprodukcja jako „królowa wszystkich marnotrawstw”.
  • Planowanie zadań i produkcji powodujące „pchanie” pracy i materiałów.
  • Brak spójności celów w organizacji, myślenie „silosowe” zamiast procesowego.


Prowadzący: Kazuyoshi Tsuyukusa, Associated Partner


Kazuyoshi-Tsuyukusa-Lean-Partner



Specjalizacja: Toyota Production System, KAIZEN
Praktyka: Od 1980 do teraz
Praktyka międzynarodowa: Japonia, Rosja, Ukraina, Słowenia, Łotwa, Estonia, Słowacja, Czechy, Bułgaria, Rumunia
Znajomość języków obcych: Angielski, Japoński, Polski, Czeski, Rosyjski

Urodzony w Polsce. Od 1980 roku (36 lat) w Japonii. Obywatel Japonii. Pierwszy Polak zatrudniony przez Toyotę.

Przez 18 lat w Toyocie:

Pomagał, z Japonii, rozbudować Toyotę Motor Poland w jej pierwszych latach. Budował sieć sprzedaży Toyoty w Czechach, Słowacji, Bułgarii i Rumunii. Wspomagał rozwój sprzedaży w Rosji, krajach Bałtyckich, Ukrainie i Słowenii.

Zbudował wewnątrzzakładowy Uniwersytet sprzedaży i marketingu, zbierający wiedzę i doświadczenie od dystrybutorów Toyoty na całym świecie. Dzisiejszy Toyota Global Knowledge Center.

Tworzył i prowadził szkolenia ze sprzedaży oraz zarządzania stacjami dealerskimi. W latach 2000-2004 jako Prezes Przedstawicielstwa Toyoty na Polskę i Pełnomocnik Prezesa Toyota Motor Manufacturing Poland, budował i pomagał rozpocząć produkcję w Wałbrzychu. Szczególnie zwracał uwagę na budowanie harmonijnych relacji w zakładzie i z otoczeniem, od Prezydenta Miasta po mieszkańców miasta i okolicy.

W latach 2005-2006, Przedstawiciel Toyoty na Czechy odpowiedzialny za odbudowanie systemu wsparcia dla Japońskich pracowników, oraz zharmonizowanie antagonizmów między Czechami, Francuzami i Japończykami. Po powrocie do Japonii pracował z Ambasadami i Rządami krajów Europejskich, przygotowując wizyty w Toyocie dla Ambasadorów, Ministrów oraz np. Króla Szwecji, czy Księcia Monako.

Od 2010 do 2012 pomagał Hondzie usprawnić sprzedaż w Rumunii.



Współprowadzący: Mariusz Szymocha, Partner


mariusz-szymocha-konsultant



Zawód: LEAN Managament Konsultant
Specjalizacja: LEAN Manufacturing; LEAN Services/Office
Praktyka: Od 2002 do teraz
Praktyka międzynarodowa: Anglia, Niemcy, Ukraina
Znajomość języków obcych: Angielski LCCI

Pasjonat optymalizacji procesów biznesowych i życiowych. Zawodowo i prywatnie propagator LEAN Management i KAIZEN czyli metod, które sprawiają, że wszystko to co trudne i skomplikowane staje się proste i wykonalne.

W swojej kilkunastoletniej praktyce doradcy ds. optymalizacji procesów realizował projekty w branżach przemysłowych i usługowych od Doniecka na Ukrainie po granicę Kalifornii i Nevady w USA.

W swojej pracy stawia na zespołowe dążenie do wyznaczonych celów opartych o analizę faktów. Prywatnie aktywny sportowo kibic piłkarski i zapalony motocyklista.


Projekty LEAN Manufacturing

Arcelor Mittal
Bombardier
Dobrowolscy
GE
Metinvest
Nitrochem
Polfa Warszawa
TRW

Projekty LEAN Services

DB Schenker
MAERSK Line
Neuca


Projekty LEAN Office

BGŻ S.A
BGŻ Optima
Bombardier
Credit Agricole
Deutsche Bank
Europ Assistance
Procter & Gamble
Raiffeisen Bank Polska
Trinity Corporate Services


Doświadczenie doradcze

Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie systemów ciągłego doskonalenia w organizacjach.

Obszary kompetencji: Produkcja, administracja, usługi – w tym bankowość, BPO, SSC i logistyka. Stosowane narzędzia optymalizacji procesów i kształtowania kultury procesowej – LEAN Six Sigma.

Architekt systemów zarządzania ciągłym doskonaleniem organizacji. Koordynator programów podnoszących zyskowność oraz jakość wyrobów i usług.





Cel szkolenia oraz Korzyści




Korzyści dla uczestnika

  • Nauka identyfikacji i eliminacji marnotrawstw procesowych.
  • Wykształcenie umiejętności pozwalających zgłaszać sugestie usprawniające, które mają sens z punktu widzenia Organizacji.
  • Zrozumienie roli Lean Lidera i pracy członków Zespołów Kaizen i Kół Jakości.
  • Umiejętność określenia przyczyn problemów przy wprowadzaniu arkusza A3.
  • Umiejętność identyfikacji marnotrawstw procesowych i wykonania audytu efektywności procesów.
  • Umiejętność komunikowania potrzeby wprowadzenia zmian.



Korzyści dla firmy

  • Wzrost produktywności, wydajności, efektywności, ergonomii przy jednoczesnym obniżeniu tempa pracy.
  • Wiedza dotycząca kroków, które należy podjąć aby rozpocząć usprawnienia.
  • Integracja kadry wokół projektów uprawniających i filozofii Kaizen.
  • Wskazanie miejsc w procesach z potencjałem do usprawnień.
  • Wypracowanie standardów współpracy pomiędzy działami.
  • Doskonalenie procesów.

Dla kogo:

Wszystkim tym, którzy czują się przedsiębiorcami, bez względu na zaszeregowanie w firmie. Ciekawym oraz otwartym na naukę i wymianę doświadczeń. Innowatorom biorących udział w optymalizacji procesów biznesowych w Organizacji.

Kadra kierownicza, inżynierowie/managerowie procesów,  liderzy, planiści produkcji i logistyki jak również osoby odpowiedzialne za gospodarkę magazynową, zakupy i zamówienia materiałów, specjaliści administracji.

Opis zagadnienia

Dzięki metodyce LEAN MANAGEMENT i systematycznym stosowaniu KAIZEN Organizacje, takie jak TOYOTA, GM, Google, Boeing, Starbucks, Apple, Harley-Davidson, Lufthansa, Southwest, HP, każdego dnia powiększają swoją przewagę konkurencyjną.

LEAN MANAGEMENT to koncepcja współdziałania wszystkich członków organizacji zjednoczonych w osiągnięciu zamierzonego celu. Mimo, powszechnego stwierdzenia, że to w kolebce LEAN czyli w TOYOCIE kształtują się najlepsi specjaliści w tej dziedzinie, My Polacy też mamy się czym chwalić. To w czym i jak możemy być lepsi od samych Japończyków odkrywa scenariusz naszych warsztatów.



Dzięki metodyce LEAN MANAGEMENT i systematycznym stosowaniu KAIZEN Organizacje, takie jak TOYOTA, GM, Google, Boeing, Starbucks, Apple, Harley-Davidson, Lufthansa, Southwest, HP, każdego dnia powiększają swoją przewagę konkurencyjną.

W trakcie warsztatu podzielimy się naszym doświadczeniem z realizacji projektów a Ty poznasz::

    • W jaki sposób wdrażać Lean Management w Organizacji.
    • Metody dzięki, którym mapowanie procesów VSM (Value Stream Mapping) zintegruje pracowników
      w Zespoły skutecznie optymalizujące procesy.
    • Narzędzia identyfikacji marnotrawstw procesowych (Mura, Muri, Muda wg klasyfikacji Taiichi Ohno – Twórcy TOYOTA PRODUCTION SYSTEM )
    • Sposoby podniesienia wydajności i produktywności procesów.
    • Systemy sugestii od podszewki – czyli co zrobić by zgłaszane pomysły pracownicze miały sens i były wdrażane.

 

Narzędzia, które poznasz

  • Visual Managament – skuteczne zarządzanie wizualne procesem.
  • 5S – ergonomia stanowiska pracy.
  • CT/LEAD TIME – skracanie czasów cyklu (CT) i czasu dostarczenia usługi/produktu (LEAD TIME).
  • Poka-Yoke (z jap. głupi błąd) – rozwiązania ograniczające możliwość popełnienia błędu w procesie.
  • Yamazumi – projektowanie i weryfikacja obciążenia pracą, bilans pracy.
  • SWCS i SWC – przebieg i logika wykonywanych czynności procesowych.
  • KANBAN – poziomowany system ssący ograniczający przepływ danych i materiałów w procesie – ograniczenie nadprodukcji.



Cennik


od 1 do 2 uczestników

1300 zł netto za osobę


od 3 do 5 uczestników

1100 zł netto za osobę


6+ uczestników

900 zł netto za osobę



  • Ceny zawierają: opłatę za szkolenie, catering oraz wszelkie materiały szkoleniowe.
  • Szkolenia w hotelach – obowiązują specjalne ceny za nocleg na hasło Lean Partner tylko dla uczestników szkolenia.
  • Certyfikat – dostępny dla każdego uczestnika szkolenia.
  • Bezpłatne konsultacje – po warsztacie dla uczestników.

Agenda Lean Management w praktyce


, ,

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI