16 May 2016 admin

Lean Management – wdrożenie bankowość


finanse

Projekt dla banku.


leanpartnerlogosmall

Bankowość klienta indywidualnego.

Branża: bankowość/finanse,
Usługi,
2015

Cel Projektu


Skrócenie czasu procesowania odpowiedzi na zgłoszenia Klientów, zwiększenie elastyczności i wydajności tego procesu.

Przeszkolenie Zespółu tak aby mógł kontynuować samodzielnie optymalizacje po zakończeniu projektu.

Efekt Projektu


Skrócenie czasu odpowiedzi na zgłoszenia Klientów o 30%. Zwiększenie wydajności procesu o 40% dzięki zastosowaniu narzędzi Lean Managament. Wzrost zaanagażowania pracowników w proces optymalizacji dzięki KAIZEN.

Wzrost satysfkacji Klientów przekładający się poziom sprzedaży i ocenę marki. Spełnienie wymagań ustawodawcy w zakresie czasu odpowiedzi na zgłoszenia Klientów.

Optymalizacje procesu są kontynuowane przez Zespół.

Zakres Projektu


  • Projekt prowadzony zgodnie DMAIC.
  • Mapowanie procesu VSM.
  • Analiza danych statystycznych.
  • Automatyzacja procesu i zastosowanie POKA YOKA.
  • Wdrożenie kolejkowania zadan i systemu Pull.
  • Balansowanie procesu.
  • Analizy video.

Proces przyjmowania, analizy, przetwarzania wniosków Klientów podlega dalszym optymalizacjom dzięki zastosowaniu KAIZEN

4 miesiące

Czas trwania projektu.

35 osób

Liczba pracowników.



poprzednie wdrożenie Poprzednie wdrożenie

Firma z branży BPO ASSISTANCE / CALL CENTER


menu-icon-wszystkiewdrozenia Wszystkie wdrożenia

następne wdrożenie Następne wdrożenie

Producent armatury


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI